Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno arena | 3 etapas | E. Miliūno projektas

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na parkingą nebūtina kišti požeme (beje šitoj vietoj tai itin brangiai kainuotų)... galima labai paprastai apželdinti stoga, kas realiai kompensuotų salos žaliųjų plotų praradimą (galėtų kirai perėti ir kitokie gyviai veistis) ir čia tikrai būtų geriausias sprendimas, nes dabar ten bus toks didelis betono masyvas (Nekropolio garažas + aikštelė saloje, arenos prieigos), kad vasarą temperatūra pakils pora laipsnių daugiau Iš tikro tai šiaip nekaip atrodytų.

    Ir nelabai suprantu kodėl yra sakoma, kad reikia vietų kone kiekvienam lankytojui ? Juk ir taip bet koks didesnis renginys sueklia daug taršos, tai geriau skatinti važiuoti su viešuoju transportu į renginius. Čia panašiai kai ir Klaipėdos merą -statybininką kalbino apie naują muzikinį, tai sakė, kad vieta prie upės netinka, nes ten mažai vietos parkingui ... tiesiog tragiškai bukas požiūris. Ir nuo kada žmonės į teatrus su mašinomis vyksta ... (ir šiaip ta vieta prie upės ne į temą)

    O jei šiaip apie projektą, tai per skubėjimą nieko įpatingo neišspaudė, bus kaip bus. Gerai bent, kad ne skarda apdės. Iš tikro tai reikėjo labai seniai skelbti normalų konkursą ir nebūtų buvę visų tų nesąmonių. Bet kadangi Lietuvoj viskas vyksta pagal kitokias žaidimo taisykles ir itin absurdišką viešosios pigumos pirkimo įstatymą, tai turim, ką turim ir ne daugiau ...
    Propoganda ir penas mintims >>>

    Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
    www.ted.com

    Comment


      saloje požeminį garažą? tai daugiau, nei utopija (turint galvoje šių dienų realijas - finansines, technines/technologines). tokioje vietoje kastis po žeme, tolygu pinigų maišų bėrimui į iškastą duobę (alegoriškai), kad aukšti gruntiniai vandenys neapsemtų ko nereikia. Bet to ir nereikia daryti.

      Požeminis parkingas (ir labai didelis) pilnai įmanomas jei:
      1) jis būtų projektuojamas po visu Karaliaus Mindaugo prospektu (tai pilnai įmanoma);
      2) jei "likvidavus" salos senvagę ir ją užpylus ir taip sujungus su kontinentu, atsirastu didelis plotas parkingų (tai t.p. pilnai įmanoma). šiuo atveju miestas pilnai/tiesiogiai būtų sujungtas su sala ir joje jau galima būtų pradėti vystyti begalę įdomių projektų (ir nebūtinai susijusių su statybomis);
      3) norint palikti salos senvagę, galima visą ją "paslėpti" po g/b plokščių perdenginių masyvų, taip suformuojant antžeminį parkingą palei vieną salos perimetrą.

      Jei būtų įgyvendyti 1) ir 2) pasiūlymai, miestas, manau tik išloštų. Žinoma, tai dideli pinigai, bet ilgalaikėje perpektyvoje, vykdant ir valdant protingai įvairius projektus, jie atsipirks.
      Kaunui verkiant reikia radikalių urbanistinių/architektūrinių sprendimų, kaip ligoniui sergančiam (neaišku kuria) vėžio stadija. ir miestą reikia gydyti ne traukiojant pūlinius pincetu, bet ryžtingu skalperio rėžiu.

      Comment


        Parašė deep house Rodyti pranešimą
        "likvidavus" salos senvagę ir ją užpylus ir taip sujungus su kontinentu, atsirastu didelis plotas parkingų (tai t.p. pilnai įmanoma).
        Visiškai nesutinku.

        Kalbi apie miesto atgręžimą į upę, o, mano manymu, vieną iš geriausių sąsajos variantų siūlai sunaikinti. Tame ruože numatomos krantinės, kaip suprantu, tam tikros prieplaukos. Argi ne nuostabu būtų, jei dalis audiencijos atvyktų vandens transporto priemonėmis. Sakysi, galima įrengti kitoje salos pusėje, nugręžtoje nuo miesto centro.

        Aš atvirkščiai, džiaugiuosi, kad, kaip matau, bent jau vienas kanalo galas bus praplatintas. Nereikia priimti taip tiesiogiai ir pavadinti to upės atskyrimu, tegul tame ruože būna sudaromos sąlygos mėgautis vandens lopinėliu, kuris, skirtingai nė kita salos pusė, papuls į miestiečių akiratį kur kas dažniau dėl „Akropolio“ ir arenos buvimo vietos. Ir jis tikrai netaps reljefo kliūtimi piliečiams, šiame amžiuje reikalinga infrastruktūra nėra problema.

        Manau, kuo labiau Nemunas juos ir vagos tą salą, krantines ir t.t., tuo mes būsim labiau atgręžti į upę, o ne atvirkščiai, tolindami ją nuo savęs.
        Įžvalgos.lt - FB - G+

        Comment


          Parašė deep house Rodyti pranešimą
          saloje požeminį garažą? tai daugiau, nei utopija (turint galvoje šių dienų realijas - finansines, technines/technologines). tokioje vietoje kastis po žeme, tolygu pinigų maišų bėrimui į iškastą duobę (alegoriškai), kad aukšti gruntiniai vandenys neapsemtų ko nereikia. Bet to ir nereikia daryti.

          Požeminis parkingas (ir labai didelis) pilnai įmanomas jei:
          1) jis būtų projektuojamas po visu Karaliaus Mindaugo prospektu (tai pilnai įmanoma);
          2) jei "likvidavus" salos senvagę ir ją užpylus ir taip sujungus su kontinentu, atsirastu didelis plotas parkingų (tai t.p. pilnai įmanoma). šiuo atveju miestas pilnai/tiesiogiai būtų sujungtas su sala ir joje jau galima būtų pradėti vystyti begalę įdomių projektų (ir nebūtinai susijusių su statybomis);
          3) norint palikti salos senvagę, galima visą ją "paslėpti" po g/b plokščių perdenginių masyvų, taip suformuojant antžeminį parkingą palei vieną salos perimetrą.

          Jei būtų įgyvendyti 1) ir 2) pasiūlymai, miestas, manau tik išloštų. Žinoma, tai dideli pinigai, bet ilgalaikėje perpektyvoje, vykdant ir valdant protingai įvairius projektus, jie atsipirks.
          Kaunui verkiant reikia radikalių urbanistinių/architektūrinių sprendimų, kaip ligoniui sergančiam (neaišku kuria) vėžio stadija. ir miestą reikia gydyti ne traukiojant pūlinius pincetu, bet ryžtingu skalperio rėžiu.
          Visiškai sutinku, kad reikia rimtų permainų. Tačiau gal net būtų dar geriau pakišti Karaliaus Mindaugo prospektą po žeme ir taip leisti miestui priartėti prie upės, nes dabar tas prospektas tiesiog nutraukia bet kokius ryšius tarp miesto, upės ir pačios salos.

          Va projektas, kuris turi sąsajų su dabartine situacija. http://www.big.dk/projects/rig/rig.html . Labai patiko idėja, kaip apeiti problemas iškylančias tokių statybų metu.
          Propoganda ir penas mintims >>>

          Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
          www.ted.com

          Comment


            Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
            Ir nelabai suprantu kodėl yra sakoma, kad reikia vietų kone kiekvienam lankytojui ? Juk ir taip bet koks didesnis renginys sueklia daug taršos, tai geriau skatinti važiuoti su viešuoju transportu į renginius. Čia panašiai kai ir Klaipėdos merą -statybininką kalbino apie naują muzikinį, tai sakė, kad vieta prie upės netinka, nes ten mažai vietos parkingui ... tiesiog tragiškai bukas požiūris. Ir nuo kada žmonės į teatrus su mašinomis vyksta ... (ir šiaip ta vieta prie upės ne į temą)
            deja, sąlygos (pačios įvairiausios) neleidžia priimti tokius "parkavimo" sprendimus.
            tarkim vyksta didelis renginys, į kurį suvažiuoja žmonės ne tik iš tolimesnių miesto rajonų, bet ir iš aplinkinių miestelių. ir tarkim renginys pasibaigia 22-23val. tarkim iš 15 000, kokie 5000lankytojų pasistatė savo auto parkinguose šalia arenos. O likę 10 000 kažkokiu tai būdu atėjo. kad tokį kiekį žmonių greitai išvežiotų visuomeninis transportas, jo turi būti nerealus kiekis ir jis turi tai padaryti labai greitai (įsivaizduok lietingą darganotą rudenį ar šaltą kaip ledas žiemą - imtinai). arba tokiu oru turi pasiekti savo auto, kuri galas žino už kiek km pasistatei. Čia tik apstrakčiai suminėjau būsimas problemas, jei nebus išspręstos parkavimo problemos (o apie visuomeninį tranportą reikia pamiršti - nebe tie laikai; jaunimas-studentai, moksleiviai važiuos, kur jie dings; bet tai nepiniginga publika ir renginiai tikrai ne į tokius nutaikyti bus; pensininkai-t.p. važiuos visuom.transp., bet po to, jie ilgai dar galvos ar verta bus eiti, jei taip sunku ir nepatogu bus grįšti namo; žmonės prie pinigo- manai jie naudosis visuomeniniu transportu. tai daugiau nei naivu būtų. dar ne tie laikai. o ką daryti tiems, kurie iš tolimų rajonų, kaimų ar miestelių atvažiavę?).

            Problemų begalės jei neišsprendžiami parkavimai. žmonės dabar įpratę gyventi gerai ir patogiai. ir jei jiems to patogumo nesuteiksi, žadėdamas malonumus (renginius), jie greitai gali persigalvoti lankytis toje vietoje (čia neskaitau tokių renginių-krepšinio, lietuviškų koncertų, kur jų fanai viską paaukos, kad tik galėtų sudalyvauti, pamatyti). bet dažną, įpratusi tik prie auto vairavimo, vien mintis, kad gali tekti jį kažkur pasistačius dar kaži kiek baladotis iki reikiamos vietos, o jei dar neduok Dieve, reiks pasinaudoti visuomeniniu transportu, tai labai dažnas tokių piliečių labai gerai pagalvos ar verta eiti į tokį renginį.

            P.s.: žinoma gali viskas būti ir kitaip; juk čia Lietuva - kaip pastatys (padarys), taip ir bus visiems gerai.
            Paskutinis taisė deep house; 2007.11.29, 02:46.

            Comment


              Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
              Tačiau gal net būtų dar geriau pakišti Karaliaus Mindaugo prospektą po žeme ir taip leisti miestui priartėti prie upės, nes dabar tas prospektas tiesiog nutraukia bet kokius ryšius tarp miesto, upės ir pačios salos.
              taip, tai taip pat labai geras ir logiškas spendimas.

              Comment


                Parašė Rodyti pranešimą
                Visiškai nesutinku.
                Kalbi apie miesto atgręžimą į upę, o, mano manymu, vieną iš geriausių sąsajos variantų siūlai sunaikinti. Tame ruože numatomos krantinės, kaip suprantu, tam tikros prieplaukos. Argi ne nuostabu būtų, jei dalis audiencijos atvyktų vandens transporto priemonėmis. Sakysi, galima įrengti kitoje salos pusėje, nugręžtoje nuo miesto centro.
                Manau, kuo labiau Nemunas juos ir vagos tą salą, krantines ir t.t., tuo mes būsim labiau atgręžti į upę, o ne atvirkščiai, tolindami ją nuo savęs.
                salos senvagė(ar kitaip ją kaip pavadinti) dabar tėra matoma tik nuo pačios krantinės krašto; važiuojant auto, jos visai nesijaučia (kaip ir iš kitos Nemuno pusės).
                Gerai, kas gero dabar yra iš esamos padėties? kad miestiečiai (žvejai, dviratininkai, bėgikai) gali ja prasieiti? bet juk jie sudaro net ne procentą viso miesto gyventojų, apsilankančių šia krantine.
                ar kad yra salos Nemune įspūdis? o kas toje saloje? niekaip nesusiformuojantis parkas, takai pėstiesiems.. vertinant tai pagal tam tikrą "naudingumo koeficientą", vargiai kad naudingas dėmuo rodys teigiamą miestui rezultatą.Taip, jei saloje būtų išvystytas aukšto lygio parkas (pvz.kaip Tiškevičiaus parkas Palangoje; apie analogus Europoje ir Azijoje geriau patylesiu) su išvystyta poilsio, rekreacinių pramogų infrastruktūra, tai būtų visai kita kalba. Tada net kalba neitų apie kokias tai statybas joje. Galiausiai kad tas parkelis būtų nors kiek lygiavertis kauno Ąžuolynui..

                Kauno miestas merdi. Nesinorėtų sakyti kad visas, bet didžiaja dalimi - taip. Sala, vkokia ji dabar yra, viena iš tų "užsistovėjusio vandens" dėmių. Salos koncepsiją galima palikti tokią kokia yra dabar - rekreacija; bet tai jau per vėlu! statybos pajudėjo! o kiek laiko iki tol buvo, kad čia būtų buvę galima ką nors gražaus suskurti. nesukūrė!

                Manau reikia mokytis miesto klaidų ir neveiklumo, kad esamus ir būsimus sprendimus priimtume nedvejodami ir netrypčiodami vietoje. To pasekoje jau turime busimą areną. ..

                Parašė Rodyti pranešimą
                Tame ruože numatomos krantinės, kaip suprantu, tam tikros prieplaukos. Argi ne nuostabu būtų, jei dalis audiencijos atvyktų vandens transporto priemonėmis.
                Prieplaukos - aišku, kad gražu. o dabar pagalvokim apie esamą laivininkystės (upėmis) infrastruktūrą, upių kelius ir t.t.. Kad veiktų viena Kauno salos stotelė, turi veikti visas maršrutas. o kas dabar yra? na atplauks, išlips į "nuplikusią" salą, pasižiūrės į geležinį "monstrą" palypės į viršų krantine, pasigrožės nepertraukiamu automobilių srautu K.Mindaugo prospektu, kas toliau... aptriušusi Laisvės alėja, nuostabiai didelė ir graži parduotuvė visų vadinama 'akropoliu'..?

                Nesuprantu, kodėl "mes" iki šiol tokie naivūs?
                Paskutinis taisė deep house; 2007.11.29, 03:14.

                Comment


                  Parašė Vilius Rodyti pranešimą
                  Kelios mano foto:
                  1.


                  3.
                  Man tas mažasis maketas primena va ką, tik vienu kampu daugiau nei prototipe :


                  Kaži ar Miliūnas iš šito sėmėsi įkvėpimo? Net padaila panašios spalvos Nors kaip kažkas sakė, turbūt, kas beliko Miliūnui, kai turėjo projektą "pritraukti" prie kuklios sumos O kaip kažkas dar minėjo, man yra keista matyti Miliūno projektus be stogo. Kažkoks nesusipratimas dabar man tas maketas (kaip ir prieš tai buvę renderiai abiejų projektų), įspūdis, kad lyg į olimpinį "open" tipo baseiną supruojektuotą žiūrėčiau.
                  Paskutinis taisė tivoli; 2007.11.29, 04:04.
                  Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                  Dordrechtas/Haarlemas
                  Nesebaras/Plovdivas
                  Kiolnas

                  Comment


                    Parašė deep house Rodyti pranešimą

                    Prieplaukos - aišku, kad gražu. o dabar pagalvokim apie esamą laivininkystės (upėmis) infrastruktūrą, upių kelius ir t.t.. Kad veiktų viena Kauno salos stotelė, turi veikti visas maršrutas. o kas dabar yra? na atplauks, išlips į "nuplikusią" salą, pasižiūrės į geležinį "monstrą" palypės į viršų krantine, pasigrožės nepertraukiamu automobilių srautu K.Mindaugo prospektu, kas toliau... aptriušusi Laisvės alėja, nuostabiai didelė ir graži parduotuvė visų vadinama 'akropoliu'..?

                    Nesuprantu, kodėl "mes" iki šiol tokie naivūs?
                    Jei ka tai jau yra prieplaukos Vilkijoje, Seredziuje, Raudoneje, Pilyje, bus Raudondvaryje (ten galima pasigrozeti pilimis, dvarais, piliakalniais). Siai dienai butent yra stumiamas vandens turizmas ir pramogine laivininkyste

                    Comment


                      Girdėjau šiandien ryte per "Žinių radijo" laikraščių apžvalgą, kad Miliūnas archtaryboje paminėjo žodžių junginį "gintarinė karūna". Manau būtų pakankamai simboliška ir gražu, jei fasado apdaila būtų "pritraukta" iki to.
                      ...skaitau, kad matau...

                      Comment


                        Parašė somis Rodyti pranešimą
                        Miliūnas, skirtingai negu Regembalis, projektuodamas areną bandė talpintis į 200 mln LTL, o ne į 400mln.
                        Neklaidink žmonių, prancūzų arena būtų kainavusi apie 240 milijonų litų, Miliūno kainuos ~180.

                        Parašė deep house Rodyti pranešimą
                        salos senvagė(ar kitaip ją kaip pavadinti) dabar tėra matoma tik nuo pačios krantinės krašto; važiuojant auto, jos visai nesijaučia (kaip ir iš kitos Nemuno pusės).
                        O aš ir sutinku, kad esantis prospektas yra kliūtis upės ir miesto sąsajai. Tačiau ne Nemuno salos kanalas, atvirkščiai, jis yra jungtis. Todėl nenaikinkim jungties, naikinkim kliūtį.

                        Gerai, kas gero dabar yra iš esamos padėties?
                        Iš dabartinės padėties gero yra nebloga perspektyva, kurią dar reikia pasiekti. Kaip, aš jau parašiau ankstesnėje pastraipoje.

                        o kas toje saloje? niekaip nesusiformuojantis parkas, takai pėstiesiems..
                        Parkas suformuotas bus.

                        Iki šiol jis formavosi ne planingai.
                        Taip, jei saloje būtų išvystytas aukšto lygio parkas (pvz.kaip Tiškevičiaus parkas Palangoje; apie analogus Europoje ir Azijoje geriau patylesiu) su išvystyta poilsio, rekreacinių pramogų infrastruktūra, tai būtų visai kita kalba. Tada net kalba neitų apie kokias tai statybas joje. Galiausiai kad tas parkelis būtų nors kiek lygiavertis kauno Ąžuolynui..
                        Kartoju, parkas bus. Kokio lygio, pasakyti jau negaliu, dėl jo vietos tikiuosi sulaukti tinkamo tokio projekto svarbos įvertinimo ir nenusivilti.

                        Manau reikia mokytis miesto klaidų ir neveiklumo, kad esamus ir būsimus sprendimus priimtume nedvejodami ir netrypčiodami vietoje. To pasekoje jau turime busimą areną. ..
                        Kaune yra daugybė dalykų, kuriuos reikia ryžtingai keisti, bet Nemuno salos kanalo panaikinmas tikrai nėra vienas iš jų.

                        Sąlygų sudarymas visuomenei patogiai pasiekti tą kanalą ir juo naudotis - taip, tai būtų puikus ėjimas. Jis yra tarp dviejų traukos objektų - „Akropolio“ (nesvarbu kiek jis tau patinka ar nepatinka) ir arenos. Vizijose galima matyt įspūdingas to kanalo galimybes. Arba galima jas sugriaut.

                        Kad veiktų viena Kauno salos stotelė, turi veikti visas maršrutas. o kas dabar yra?
                        Nėra (beveik). Ir tavuoju keliu einant dar labai ilgai nebus, manuoju - jau turėsim gerą pradžią. O gera pradžia, kaip žinia, pusė darbo.
                        Paskutinis taisė ; 2007.11.29, 09:40.
                        Įžvalgos.lt - FB - G+

                        Comment


                          Arena primins gintarinę karūną

                          Projektą svarstė kolegos

                          Architektai, vakar analizavę sporto arenos Nemuno saloje projektą, buvo daug palankesni projekto autoriui Eugenijui Miliūnui, nei prieš metus arenos projektą pateikusiam prancūzui Micheliui Regenbaliui.

                          Kauno architektų ir urbanistų ekspertų tarybos posėdyje E. Miliūno projektui iš esmės pritarta.

                          Pradėdamas projekto svarstymą Lietuvos architektų sąjungos Kauno skyriaus pirmininkas Gintaras Balčytis teigė, jog sprendimai dėl šio projekto turi valstybinę reikšmę.

                          Projektą pristatęs E.Miliūnas pateikė kolegoms ne tik brėžinius ir kompiuterinį vaizdą, bet ir arenos maketą bei papasakojo apie esminius projekto aspektus.

                          Recenzentai – palankūs

                          Vienas iš projekto recenzentų architektas Audrius Ambrasas pažymėjo, jog projekto autorius teisingai suprojektavo įeigas, ieškojo naujų išraiškos priemonių.

                          Recenzentas pastebėjo, jog nepakankamai gerai išplėtota apatinė arenos dalis, taip pat suabejojo, ar arenos fasadui pritaikius ažūrinę dangą neišnyks daugiabriaunė forma.

                          „Projektas turi sveiką užtaisą, manau, jog jis gali būti įgyvendintas“, – apibendrino A.Ambrasas.

                          Architektas Saulius Mikštas pripažino, jog arenos vidų E.Miliūnas geriau suprojektavo nei M.Regembalis. Recenzentas pasigedo arenos stogo vaizdo, jis norėjo matyti viršutinę pastato plokštumą.

                          Apipylė klausimais

                          Klausimų projekto autoriui pateikė Architektų ir urbanistų ekspertų tarybos nariai.

                          Linas Tuleikis domėjosi, ar architektui buvo pateikta arenos patalpų išdėstymo užduotis.

                          E.Miliūnas prisipažino, jog tokios užduoties niekas nedavė, todėl jis patalpas suplanavo savo nuožiūra.

                          Architektas Vilius Adomavičius prašė paieškoti daugiau fasado apdailos variantų, kad arena neatrodytų rūsčiai ir kartus su „Akropoliu“ nesudarytų „rūsčiųjų dvynių“ įspūdžio.

                          E.Miliūnas pripažino, jog fasadas turėtų būti šiltų spalvų, o arena šiek tiek priminti gintarinę karūną.

                          Architektė Gražina Janulytė domėjosi, ar arena veiks tik per varžybas ir koncertus, ar ir tuo metu, kai ten renginiai nevyks.

                          „Manau, jog visą laiką arenos patalpose galėtų veikti restoranas prie pat Nemuno.

                          Tam tikrose arenos erdvėse galėtų būti įrengti biurai. Kitos veiklos nenumačiau“, – sakė E. Miliūnas.

                          Klaustukų dar liko

                          Gintaras Prikockis domėjosi, kaip bus sprendžiamas automobilių aikštelių prie arenos klausimas, tačiau aiškaus atsakymo nesulaukė.

                          E.Miliūnas teigė, jog saloje šalia rūmų bus 1100 vietų aikštelė, o kiti automobiliai galėtų būti laikomi „Akropolio“ garaže.

                          Ta pačia tema kilo klausimas ir architektui Audriui Karaliui. Jis projekte nepamatė tilto, vedančio nuo arenos į „Akropolį“.

                          Architektas Kęstutis Pempė pastebėjo, kad lietuviai gali projektuoti ne blogiau už prancūzus. Projekte jis taip pat pasigedo detalesnio apatinės arenos dalies ryšio su aplinka.

                          Darbo imsis miesto vadovai

                          Kai kurie architektai siūlė E. Miliūnui paieškoti tobulesnės fasado dangos, kad žiūrovai galėtų per fasado faktūrą matyti miestą.

                          Beveik keturias valandas posėdžiavę ekspertai išsakė E.Miliūnui pastabų, ypač dėl projekto suderinimo su generaliniu planu, tačiau vieningai balsavo už tai, kad šis projektas būtų įgyvendintas.

                          Merą Andrių Kupčinską teigiamas ekspertų įvertinimas nudžiugino.

                          „Smagu, kad specialistai palaimino arenos projektą. Viskas juda į priekį. Dabar darysim viską, kad projektas būtų įgyvendintas“, – sakė meras.
                          .
                          gera gyventi gerai

                          Comment


                            Parašė Rodyti pranešimą
                            Neklaidink žmonių, prancūzų arena būtų kainavusi apie 240 milijonų litų, Miliūno kainuos ~180.
                            Tik kažkodėl prancūzai atsisakė garantuoti tokią kainą. Būtent dėl kainos neaiškumo oficialiai ir buvo nutrauktos derybos.

                            Comment


                              "E.Miliūnas prisipažino, jog tokios užduoties niekas nedavė, todėl jis patalpas suplanavo savo nuožiūra."

                              O tai iš viso, ta krepšinio aikštelė ir pagalbinės patalpos bent atitiks FIBA (ULEB) reikalavimus?

                              Comment


                                /\ taigi dar nestato tos arenos, viską galima sutvarkyti ir patobulinti.

                                Comment


                                  Parašė deep house Rodyti pranešimą
                                  ... tarkim iš 15 000, kokie 5000lankytojų pasistatė savo auto parkinguose šalia arenos...turi pasiekti savo auto, kuri galas žino už kiek km pasistatei.
                                  Tai kad 5000 zmoniu su masina atvaziuot uztenka vos 1500 automobiliu, tad nemanau, kad kazkam reiktu eit "n" km iki savo auto... Ir aplamai su nuosavais automobiliais galetu atvykt apie 7000 zmoniu ir tik tada, manau, gal ir butu perpildyti visi aplinkiniai parkingai..

                                  Comment


                                    Architekto Eugenijaus Miliūno Kauno sporto ir pramogų arenos Nemuno saloje projektą tinkamu įgyvendinti pripažino ir savivaldybės bei Lietuvos architektų sąjungos Kauno skyriaus įsteigta viešoji įstaiga Architektų ir ekspertų taryba. Tačiau, anot daugelio jį vertinusių ekspertų, "autorius dar turi paieškoti geresnio šio objekto santykio su aplinka sprendimo".

                                    "Fortas - statinys, kuris užsidaro nuo aplinkos. O čia - sala, todėl reikia ne užsidaryti, bet ieškoti geresnio kontakto su aplinka", - pažymėjo architektė Jolita Kančienė.

                                    Kai kam iš svarstymo dalyvių susidarė nuomonė, jog "niūri tvirtovė su niūriu "Akropolio", stūksančio prieš Nemuno salą, būtent prieš sporto ir pramogų areną, kompleksu sudarys niūrų vaizdą".

                                    Vilnietis architektas Audrius Ambrasas fortifikacinę statinio formą, kurią E. Miliūnas pasirinko atsisakęs ankstesnės - apskritos arenos, kokia jau pastatyta pagal jo paties projektą Šiauliuose, prilygino "odai, atsiskyrusiai nuo pagrindinio kūno". Jo kolega Kęstutis Pempė prisipažino ir dabar turįs abejonių, ar gerai parinkta arenos statybos vieta - Nemuno sala.

                                    Diskutuojant apie projektą, ne kartą buvo prisimenamas prancūzų siūlymas saloje "patupdyti" ledkalnio formos statinį.

                                    "Manau, prancūzai arenas gali projektuoti geriau už lietuvius, nes turi daugiau patirties. Tik pas mus, matyt, atvyko ne tie prancūzai. Tačiau, be arenos statybos finansavimo spragos, kuri šiuo metu aiškiai matoma, gali būti didelių problemų ir dėl to, kad nėra operatoriaus. Apskritai, dar nėra finansiškai teisingo arenos statymo ir eksploatavimo plano", - sakė architektas Linas Tuleikis.

                                    Prancūzai siūlė Nemuno saloje statyti 38 metrų aukščio sporto areną, E. Miliūno suprojektuotoji bus žemesnė - 27 m, bet talpesnė - žiūrovams čia skiriama 14,8 tūkstančio vietų.
                                    krepsinis.net

                                    Comment


                                      vilniečiams architektams, rodos, labiausiai patiktų 8000vietų arena šalia Megos, o dar geriau - kur nors elektrėnuose.

                                      Aš tai nesuprantu, kaip modernus, naktį Kauną nublizginantis Akropolio fasadas ir nauja, moderni, išraiškinga ir graži arena gali kartu sudaryti niūrų vaizdą.

                                      Comment


                                        O man tai patiko sitas pasisakymas:

                                        Architektas Vladas Stauskas

                                        Taip pat pritariu devyniakampio statinio ir ažūrinio fasado idėjoms. Manau, kad tai sušvelnins arenos sąlytį su salos žaluma. Siūlyčiau ažūrinėje sienoje įrengti daug lempučių, kad nevykstant renginiams ji šviestų, primintų žėrintį deimantą. Ledkalnio forma prieš jį nublanksta.
                                        Ypac gerai turetu atrodyti preis kaledas, kai ir Akropolis pasipuos .

                                        O prancuzus tai padejo i vieta su tuo ledkalniu .
                                        gera gyventi gerai

                                        Comment


                                          /\ Kema, man čia šiaip klausimas kilo, kodėl tau šis projektas Kaune toks artimas tavo širdžiai?
                                          Paskutinis taisė tivoli; 2007.11.29, 14:15.
                                          Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                          Dordrechtas/Haarlemas
                                          Nesebaras/Plovdivas
                                          Kiolnas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X